Tuesday, August 23, 2011

kepada mu sahaja...

       assalamualaikum pembuka kata... em orang kata.. dengan hanya 1 saat.. kita leh suka seseorang itu.. hanya satu jam kita boleh sayang seseorang itu.. hanya 1 hari kita boleh mencintai seseorang.. tapi seumur hidup .. tak mungkin kita dapat melupakan seseorang tu.. tak kira lah org tu dah baik pada kita.. jahat pada kita ke.. dia dah tinggal kan kita ke.. semua lah.. sebab kenangan tu akan selalu abadi bersama kita.. andai kata org tu jahat pada kita.. kita benci camane pun kat orang tu.. tak kan mungkin kan dapat lupa.. lain lah kalau dah hilang ingatan.. em bak kata lecturer math.. byk makan jajan dengan semut.. jd lupa formula..

      Sesuatu yg di impikan.. tak selalu menjadi kenyataan, tapi apa yg tak di duga itu selalu berlaku dengan tiba2.. biar lah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam.. tapi usah lah kita ketawa berpanjangan kerana kegembiraan yg  belum pasti untuk selamanya.. tawakal lah kepada Allah.. kalau lah rasa amat susah sangat akan sesuatu itu.. mohon lah kepada Allah swt.. nescaya InsyaAllah Allah akan membantu kita.. buat lah solat istiharah.. agar diri ini mampu..


5 comments:

  1. Kita lebih byk mencari drpd menjadi. Drpd kita mencari pasangan yg sempurna lebih baik kita menjadi hamba yg taat kpd perintah Allah dn meniggalkan laranganya. :D

    ReplyDelete
  2. crying make u stronger~ * cosmos tu apa?

    ReplyDelete
  3. terima kasih. :)
    cosmos itu. adalah nama sesuatu bunga.. yg mempunyai maksud. jugak la.. hee. dalam entri dulu2 sy ade cerita.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...