Sunday, March 20, 2011

Luahan Hati...

 Ahad

Hari ini...dah hari ahad...esok hari isnin..mula balik hari sekolah seperti biasa...adik-adik...makayh sume kembali seperti biasa berkerje...mknenye...sy pn kne balik semula ke London...kejap je duk umah...dah tu balik umah pun asyk wat keje je...tpi biasa lah kita kan skrg ni waktu belajar...masa belajar belajar lah sungguh2..nti masa cuti rehat lah betul2...kn kn..betul x pendapat sy ni...

hoho...sebenarnye ni pun tgh banyak keje ni...dengan nk kne study Calculus nye...nk wt latihan csc159 lgi nye...nk study algebra dan study csc138.. algerba ngn csc138 ni x sentuh ag pun ni...em..ni lah subjek2 yg sangat berat bagi ku...subjek lain iaitu bel260 ngn ctu ni pun kene tekan kn jugak..xleh main2...minggu depan pun ade banyak ag test dan quiz...test bel ade 2, quiz2 nye..huhu xterkira lah... kdg2...ade jugak rse penat sgt..penat nk kejar...rasa cm nk nngis je...tpi kn..kne buat jugak..klau kite x tlong diri kita cmane nk berjaya..klau jatuh kita kena bangun sendiri...jgn lah hanya mengharap kan orang je...kita kena lah berdikari...dh besar kn skrg ni...dulu semuanye asyk bergantung pade mak ayh je...sampai bila kita nk bergantung?? haa...jd mari lah kita sama2 bangun..menuju kejayaan...em..semoga Allah mempermudah kan segala urusan kita...

Emm.. itu je lah yg sy dpt sy luahkan...hoho...maaf lah klau sy merepek2...maklum lah sy suka makan kerepek yo...hehe.. em xde la...itu lah..ok semua...jgn berfikiran negatif sgt...fikirkan positif...segala masaalan mesti ada jalan penyelesaiannye..InsyaAllah...Amin...kita semua akan berjaya dalam hidup kita...di dunia juga dia akhirat...  :)




 






sy sayang makayh sy,juga si dia

1 comment:

  1. Nice post.newspaper job ads at http://toppakjobs.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...